Tadaa! Tässä vuoden ihka uus kirjoitus. Mä en kyllä o huomannut paljoakaan mitään uutta, mutta kun et yhtenä iltana ulkoa kuulu outoa pauketta ja siellä oli isoja valoleluja taivaalla. Ne ei kyllä olleet yhtään niin kivoja kuin mun oma valolelu, johon on vielä vaihdettu patteritkin, ja nyt se tosi kiva! Niihin toisiin kyllästyin tosi pian.

Joulu oli mielenkiintoinen. Se kulkaas tarkoittaa paljon lintuja lyhteellä tarkkailtavana! Olihan sisällä joku piikikäs puu, mutta sen lehtiä ei ollut yhtään kiva syödä. En sitten jaksanut olla kauhean kiinnostunut koko puusta. Jotkut kissa kuulemma kaataa niitä, hassuja. Kinkkua tosin maistoin, ja se oli hyvää! Linnullekin ois varmaan voinut viedä sitä.

Ai niin, mä sain kutsun Koiratarhan joulujuhliin, mut ei me menty kun toi Tanja oli flunssanen. Se ei myöskään päästänyt mua itekseni, kun en kuulemma ois pärjännyt. Ai miten niin en...

Joulu-unelmointia...

2198375.jpg

Minä ja valolelu

2198376.jpg

2198377.jpg