Me oltiin joulu Porissa, ja arvatkaa mitä! Siellä oli sellanen tosi hurja mutanttikissanpentu!! se oli ihan automaattinen, kun sen naamaa pesi, niin heti huitasi kynsitassu tai hampaat automatisoitu puremaan, mun nenuun. Ja voitte arvata, että mä koitin pestä sitä monta kertaa ! Sitten sen hyppäsi tanjan takamukseen ja koitti kanssa herättää sen puremalla tanjaa takamukseen. Ihan hassu kun se ei tiedä vielä, että paras keino herättää on nuolla naaman ja kehrätä. No kyllä se sitten meni möyrimään hiuksiin.

Sit me leikittiin hippaa koko joulun. Me juostiin tuntitolkulla toistemme perässä, mutanttikissanpentu ja minä. Sillä vaan tuli ne kynnet aina välillä automaattisesti esiin. Ja välillä se loikkaili mun päälle niin innokkaasti, että lensi suoraan mun yli. Sitten se taas seurasi mua ja opetteli mun tapoja. Mut kyl siinä viel hetki menee kunnes siitä tulee hulvaton nuolija niin kuin musta. Muutama tunti putkee on ihan normaalia, eikös ookin...

Täs on mun tyylinäyte ulkona olemisesta. tanja valitti jotain mun jatkuvasta liikkumisesta, mut ihan hyvä kuva silti tuli, eiks tullutkin.


Tässä pikkukissa on vielä kovin viattoman oloinen, mutta oottakaas vaan...

 

Tässä se alkaa sovittelemaan kenkää (se on kans tyttö niin kuin mä)

Täs se hoksas jotain mielenkiintoista

Ja siinä se mielenkiintoinen on, käsi



Täs mä vakoilen pikkukissaa

Ja täs me valmistaudutaan leikkimään kisuhippaa. Sillä on kans baskerville-silmät.

Hyvää Uutta Vuotta!