Kaikissa naistenlehdissä ja muissa on vaikka mitä aakkosia. No tässäpä mun:

A = aamukellittely: mä tykkään tosi paljon aamu kellittelyistä kaikkine puskemisine ja kehräyksineen.

B = best: me kissat vaan ollaan niin best

C =  cat: höh, no tietty!!

D = mun suu on välillä ihan ton kirjaimen mallinen kun mä hymyilen niin isosti

E = Egypti; kisut on sieltä alun perin kotoisin! Siks me ollaankin niin tyylikkäitä. Ja sitä paitsi me oltiin siellä jumalia. Ihmiset ei tänä päivänä tajua, et niin me ollaan vieläkin!

F = feline ja felix: niin kuin kisu ja onnellinen. Mä ainakin oon!

G = gatto: kissa italiaks

H = hepuli: niitä esiintyy ana silloin tällöin. Yhtäkkiä silmät alkaa seisomaan päässä ja sit mä oonkin jo hypännyt seinälle tai saanut hirmuspurtin

H = helinälelu, mun iiiihan lempilelu! Sil on niin kiva leikkiä, et useesti mä vaan päädyn puskemaan ja unohdan sen leikin. Tai sit mä tuon niitä tanjalle; joskus ihan varmuuen vuoksi sen päälle kun se nukkuu, et on heti katu lelu mukana kun herää

I = Inka, ihana...

J = juovat; mulla on juovia, palloja, laikkuja... et mä oon kaikki kissaeläimet samalla kertaa

K = kehräys, kepponen, karvakasa, kisuli-pisuli: tollasia mä vähän niinkuin teen

K = Koiratarha Kulkuri. Sinne mut pelastettiin ja sieltä mä sain kodin!

L = LINTU! Niitä on tosi kiva bongailla, vaik mä yleensä vaan pusken kun mulle osoitetaan lintua

M =Möttönen; se on sen pikkukissan nimi

N = nenuilu; mä nenuilen aika paljon...

O = ovet; mä oon aika houdini avaamaan ovia

P = pisu ja pyyhkeet; kun mä kostan niin must on kiva tiputella pyyhkeitä ja vaikka pisutella niiden päälle. Ne on kato tosi kätevä laitaa siitä sitten koneeseen!

P = pusu; mä pusuttelen aika paljon... yks mun nimistä onkin kielarikissa

P =  parveke: jännä paikka, välillä se on pelottava, välillä ihan ihku!

Q = ööh, no vaikka qieppi. Nä teen ilmassa monta kieppiä kun hyppelen

R = rento; mul on rento asenne ja siihen kuuluu löhöily ja päivänokoset

S = syksy: se vuodenaika, jonka jälkeen tulee sitä kamalaa valkosta aineta maahan. Ja sille aineelle mä murisen tai sihisen. en muille

S = saalistus; me ollaan saalistajaeläimiä!

T = terveys: me ollaan, tai etenkin meidän kehräys on, ihan megaluomulääkettä vaikka mihin, stressiin, luiden korjaamiseen, tulehduksiin, syöpiin jne.

T = tiikerä! Meissä jokaisessa asuu sisällä pieni tiikeri

U = uni; nukkuminen ja uni on ihan ehdoton meille kissoille

V = vesi; mä saan joka aamu uutta puhdasta vettä, mut must on paljon kivempi juoda ihan muualta. Mul on sellasia ihan omia juoma-astioita

W = Wau!  Niin kivoja ja nättejä me kisut ollaan

X = se on se meidän x-factor, salaisuus jota ei kerrota kenellekään, koska mekin ollaan se unohdettu

Y = tätä kromosoia ei tyttökissoilla esiinny. miltei jokainen kissa, joka on saman värinen kuin mä on tyttökissa. Se on se XX-kisuväri

Z = jos ihmisill on Zorro, niin on meilläkin. Me vaan tehdään mitä erilaisempia kirjaimia kynsillämme, ei ainoastaa zetaa. Ja piiskan sijasta me käyetään kynsiä!

Å = ruottalainen å sen takia kun mut löydettin ruottinkielisestä kunnasta. Mä ain välil (useasti) teeskentelenkin etten ymmärrä tanjan ohjeita.

Ä = ärsytys; me tiedetään just mistä narusta vetää, siitä ärsytysnarusta, kun me halutaan tahtomme läpi

Ö= se on melkein kuin tassunjälki! vaan pari pistettä lisää ja vähän eri mittasuhteet

Seuraavaks Inka-kissa numerologiaa