Olen saalistajaeläin eli syön lihaa - ainakin melkein. Tähän mennessä mulle ei o pahemmin kelvannut kuin kisujen kaupparuoka, perhoset ja kärpäset, ja tanja haluskin testata josko vihdoin syön raakaa lihaa. Jauheliha ei mulle tähän mennessä (ainakaan kotona) ole kelvannut. Mut juju olikin lihassa! En mä mitään kökköjauhelihaa syö: sisäpaistia  sen olla pitää!! Sitä oli paketissa, ja mä ihan varpustin kun se tuoksui niin ihanalta! Ja sitten mä söin kaiken! Tänään sitten taas nirsosin jauhelihaa. Se on ihan yök. Jätettäköön sellainen yök-liha ihmisille. Ne muutnekin syö mitä vain. Kuten karkkia. En ikimaailmassa söis sellaista myrkkyä! Mut se jauheliha; nirsosin sen, ja sitten varastin linssin idun ja juoksin lujaa pois karkuun linssinitu suussani. Se on mun käsitys lihasta, sisäpaisti ja linssinitu!